torsdag 3 mars 2011

VINTAGE-DÖRRHÄNGE MED PION DESIGN.....

Idag blir det lite vintage från mig tillsammans med så fina papper från Pion design "Kärleksförklaring" och "Rosenröd", i serien "Från mitt hjärta". Jag har altrat ett dörrhänge i trä och dekorerat det med blommor från Inkido och Kort og Godt. Tanken är att det ska hänga på ett fint dörrhandtag in till mitt alldeles egna scrap-rum i vårt nya hus!

Jag har använt minibokstäver och skrivit "Ingång sker på egen risk" och doodlat en söm med gelly roll penna. Sömmen runt hela dörrhänget är sydd med symaskin och brun tråd. Inspire-stickersen är infärgad med Vintage Photo för att passa in....den är igentligen helt vit i botten från början. På rosa Inkido-rosen har jag satt Diamond stickles.

"Kreativt kaos" är stämplat med trämonterade bokstäver från Artemio och kaos är det mest hela tiden på mitt lilla pysselbord eftersom jag inte hinner röja upp mellan projekten... tror att ni är många som känner igen er där!!
Metall charmsen kommer från Kort og Godt, både söta galgen och det "bulliga" hjärtat. Den cremefärgade stora rosen kommer från Inkido och är distressad med Vintage Photo på yttersta delen av kronbladen.


Här kan man se de två utklippta hjärtan jag "hämtat" från ett Pion-klippark, dom är distressade i kanterna innan jag stack ner dom bakom den krullade linjen. Hoppas att ni får en härlig Torsdag!
Tack för du kikade in idag!
Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.