tisdag 22 mars 2011

COPIC-TIPS!

hejsan!
jag tänkte fortsätta på förra veckans spår och ge lite tips till färgkombinationer för att färglägga ansikten.


Här har jag använt mig av E 51, E 21, E 11 och E 93.
Jag börjar med den ljusaste och avslutar med den mörkaste och E 93 på kinderna.
Det här är de färger jag oftast använder.

Här har jag använt E 31, E33, E35, E93.

Här är det E37, E47, E57 OCH E49.


Sist men inte minst är det YR00, YR61, YR02 och E93 jag målat med. Den här är lite mer åt det orange/rosa hållet än vad bilden visar.
Ber förresten om ursäkt för att bilderna är liggande. när jag sparade dem i min dator var de stående men så fort jag lägger in dem här blir det knasigt. Hoppas ni har överseende med detta.
Ha det så gott!
/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.