torsdag 24 mars 2011

PÅSK MED PIONDESIGN......



Hoppas ni haft en bra vecka, och hunnit pyssla lite! Efter Ullevimässan i helgen som var har jag gjort lite alster utav material ur mitt DT-paket. När jag får nya pysselsaker i händerna har jag svårt att inte sätta i gång på stört.... så det kommer fler inlägg idag.



Kunde inte hålla mig från att göra denna söta lilla sko av en mall från Vildastamps! Jag har använt papper från Pion Design "Sagan om våren" och en påskbild ur ett Pion-ark. Swirlen är stämplade med en del av Vildastamps blomma V25 och på den sitter halvpärlor från Reprint.





En väldigt rolig och vacker detalj jag använt kommer från Prima och är en lätt använd rub-on i fillt, det är olika motiv på arken och till min sko har jag gnuggat på två blommor och satt rhinestones från You Do som pistiller. Som foder i skon sitter brun/vit rutigt papper från Pion Design "Sagan om våren" och rosspetsen fram på skon är från Reprint och säljs i metervara.

Jag har gjort en tag att stoppa in i skon, där tänkte jag skriva min personliga hälsning.


Hoppas att denna lilla sko inspirerat till att göra ett lite annorlunda Påskkort i år!


Kramar från mig

Lina

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.