torsdag 17 mars 2011

BRÖLLOPSKORT MED INKIDO "TUVA"


Hoppas er vecka har varit bra så här långt! Misstänker att det kommer vara mycket bröllops inspiration på Ullevimässan till helgen, så jag tjuvstartar lite med ett kort till ett par som ska gifta sig i April.

Jag kommer stansa ut parets namn och låta det hänga i pyttesmå metallringar från blomman i högra hörnet. Basen till kortet är cremevit cardstock och mattor med lila och brun. Inkidos vackra mönsterpapper "Tuva Satin Green" passar så fint med de lila tonerna på blommorna och den glansiga ljuvliga spetsen bryter av lite lagom. Fjärilarna stämplade jag på vellum för att få en skir och lätt känsla.

På insidan dekorerade jag enkelt med samma papper som på utsidan och färgade in det med Dusty Concord, stämplade sedan lite försiktigt med Milled Lavender till bakgrund.

Tyvärr är inte bildkvaliten den bästa i detta inlägg men ni som kommer till mässan i helgen kan se det live.
Tusen tack för att du kikade in idag och jag hoppas vi ses i helgen! Ha en trevlig Torsdag gott folk!
Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.