söndag 27 mars 2011

BIAN har komit till heders igen

Hej på er! Ni har väl inte missat att vi har sommartid nu, så natten blev 1 timma kortare och vi drar klockan framåt likaväl som det snart är dax att plocka fram trädgårdsmöblerna.
Här har jag skurit till en massa bitar i papp. Vad skall det bli av dessa tro....

Nu har jag satt Tissue tape runt alla kanter.......

Det blev en låda att ha saker i. Jag har sådana här och ställer mina kort i som är till salu.....

Jag har klätt alla sidor med papper från Tim Holtz......

Sedan satt jag ihop allt med Bian......

Det är mycke tänkearbete att få ihop detta så att allt papper kommer åt rätt håll och alla hål på rätt ställe......

Så nu är det bara till att fylla den med något.....

Ha en fortsatt bra söndag och om jag hinner kommer ett inlägg till där jag har pyntat lådan lite....
Mim....

5 kommentarer:

  1. Oj! Supersnyggt och jättefiffigt! Det var verkligen ett gigantiskt hopp från bilden med alla delarna till den färdiga lådan, nästan som trolleri! :) Men jag inser att det är en himla massa pyssel innan det är klart. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. fy fabian, så snyggt, mimsan... precis så här såg jag d framför mig... bra att du taggar tag i mig och påminner mig om vad jag kan göra :-)

    SvaraRadera
  3. Vackert Mim strålade splendid fabulöst.... Helt enkelt Braaaaaa! En sån blir det till att göra genast meddetbums! Kram kram Lina

    SvaraRadera
  4. Wow, en sån måste jag me göra.....men när?
    Ja, ja...vad är pyssel mot att måla och tapetsera.....
    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Sååå fin låda, en sådan vill jag göra. Men har du några mått som du vill dela med dig av? // Nettan

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.