lördag 26 mars 2011

TIM HOLTZ DISTRESS STAIN

Här i denna informativa video hittar du mer info om distress stain.
Och hoppla hoppla...
Tim Holtz spräcker myten om att förvara dynorna upp och ned!

Jippii! 
Då kan vi ju med gott samvete förvara dem som de skall - igen :-)... även om det kan vara smidigt att ha dem upp och ned i mitt fina genomskinliga plastställ :-).
Kom bara ihåg att jobba in påfyllningsfärgen med en skrapa av något slag - så att den verkligen hamnar där den ska.

I denna video får du en bra genomgång av vad du kan göra med de nya distressprodukterna.
Lycka till!

Och så här ser det ut när jag monterat på färglagda cirklar på korkarna. Nu tror jag att det blir lättare just den färg jag vill ha :-).



1 kommentar:

  1. Phew nu kan jag andas ut... jag som en aningen maniskt haft mina dynor upp och ner! Hihihi kram Lina

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.