fredag 18 mars 2011

FFF HOS TGF

Den här veckan är det monokromatiskt som gäller hos TGF. Jag tycker att det är både utmanande och härligt att jobba med en enda färg.

Här har jag färglagt supersöta Cheeky Rockabilly i en gråskala. Det är tack vare Therese (Scrap & Hobbys Copic-proffsfärgläggare som lärt mig :-)...) som jag vågat mig på något sådant. Det hade jag aldrig klurat ut på egen hand!



Hur som helst. Du kan använda dig av vilken färg du vill - bara du håller dig till den genom hela ditt alster.

Om du väljer att delta i veckans FFF och lägger upp ditt alster hos TGFs arkiv samt skriver en kommentar i TGFs blogg om att du gjort så, så är du med i utlottningen om en härlig Twirl Anya-stämpel!

Här är de andra TGF-inspiratörernas alster:

TANYA


EMMA


BUTTERCUP

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.