torsdag 31 mars 2011

INKIDO FJÄRILAR FÖR HELA SLANTEN


Hej!

Inkidos Forever-serie inspirerar mig jätte mycket, det är väldigt jag på något sätt!

Här har jag börjat med ett vitt cardstock och rivit ut ett fönster som passar mina bilder. Sen klippte jag ut massor av fina fjärilar ur Inkidos "Beige Butterfly" och satte dom längst mina rivna krullade kanter. Till dekoration använde jag blommor från Inkido,Storyteller och You Do. Pärlor på tråd från Inkido och söta hjärtan som matchar de gula blommorna. Halft om halft lovade jag ju ett alster till förra torsdgen, men min minsta son ville annat just då så ni får se layouten idag istället! Det kommer också bli lite Prima alster bloggade senare!


Ha det så bra så länge!

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.