fredag 4 mars 2011

ETT JULKORT I MARS???

Nu rensar vi ut julen hos the Greeting Farm för att kunna göra oss redo för vårledigheten!!! Se till att använda resterna av julsakerna på ett alster, lägg upp ett foto hos TGFs galleri och var med och tävla om den underbara Cheeky Beach-stämpeln!

Här är ett julkort som jag gjort, i mars!!!


Jag har inspirerats av ramtekniken från Scrapkryssningen förra helgen. Stämpeln som jag använt kommer från setet Sweet & Toxic från the Greeting Farm. Jag tycker att killen är störtskön med sina jeans och änglavingar. I mitt huvud kunde det inte bli bättre med ett kill-julkort!!!

Ramtekniken är ett kul sätt att låta flera mönstrade papper synas på ett och samma projekt.
Jag har också smutsat ned kanterna på papperet som stämpeln sitter på - bara för att ge ett gammalt utseende till det hela. Jag bara älskar att jobba med olika splatter- och splash-stämplar!




Här ser du lite grand av hur det ser ut upptill på kortet. Och jag har bara använt två mönstrade papper på hela kortet!!!



Ta chansen du också att rensa ut bland dina juldekorationer och skicka in ditt bidrag till the Greeting Farms galleri. Lämna också en kommentar hos TGF. Har du gott om tur, kanske du vinner en underbart somrig stämpel vid namn Cheeky Beach.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.