onsdag 9 mars 2011

KÄRLEK MED BO BUNNY

Ett av papprena i Bo Bunnys nya serie Crush heter Sugar och det är den jag har utgått ifrån när jag har gjort den här layouten. Jag gillar att utgå ifrån papper när jag skapar och här har jag använt framsidan av pappret för att dekorera LO`n.

På den rosa cardstocken har jag använt svart mist och lite rosa Crackle Paint innan jag har monterat de mönstrade papprena. Hjärtraden är urklippta ifrån papprets framsida och jag har klippt ur några rader och använt som dekoration. På fotot sitter det två stycken fjärilar som är utstansade med en Martha Stewart stans. Jag har blingat till dom lite med rosa blingstenar.

Till titeln har jag använt vanliga svarta thickers men för att göra dom mer personliga har jag smetat ut lite mer rosa Crackle Paint här också.


//Nicola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.