torsdag 31 mars 2011

PRIMA!!!

Hej igen! Nu kommer det utlovade Prima-inlägget! Äntligen kan jag jobba och göra DT-alster med Prima produkter!! Här har jag gjort ett flickigt grattiskort med dom sockersöta "Up up & away" papprena! Jag klippte ut detaljer och dekorerade med blommor från Inkido och Story teller. Jag hängde också två knubbiga metall-hjärtan från en av blommorna och sydde brun söm med symaskinen. Det närmar ju sig påsk och jag hade tänk att våra tre små busfrön skulle få varsin påskpåse istället för ägg! Här kommer påse nr 1(det ska bli tre), denna påse dekorerade jag med cut-outs (utklippta delar ur mönsterpappret) från Celebrate-Sweet-Valentine. I vimplarna stämplade jag "Glad Påsk" och hängde dom i ett färgat snöre. De tre söta rosorna är utklippta från ett rosband (Reprint) som säljs i metervara... hoppas nu bara att pojkarna gillar det som finns i......kan avslöja att det inte går att äta! Hoppas ni blir inspirerade att använda dessa ljuvliga Prima produkter, det har kommit in mera denna veckan! Kram på er och tack för idag! Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.