onsdag 16 mars 2011

DRÖMMAR MED INKIDOPAPPER

Vissa papper är så vackra så man vet inte riktigt hur man ska använda dom. Det här pappret är ett sådant exempel. Jag ville att så mycket som möjligt skulle synas så jag har valt att låta fotot sitta ute vid kanten och dekorerat sparsamt.

Papprena kommer ifrån Inkido och tillhör serien Is this love? Hjärtpappret heter Hope och det randiga pappret heter Remember. Den stora cirkeln har jag gjort genom att lägga ut en liten tallrik och sedan måla runt den med vit Crackle Paint. På cirkeln har jag sedan spritt ut rosa halvpärlor och små vita blommor.

Min tanke är att i mitten av cirkeln ska jag skriva all journaling. Min dotter har precis fyllt sex år och har massor av drömmar om sin framtid och dessa tänkte jag dokumentera på den här layouten så småningom. Det behöver inte alltid vara fotot som hamnar i fokus, ibland är det historien bakom fotot som kan vara kul att scrappa om!

//Nicola


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.