torsdag 24 mars 2011

ETT KORT SOM PÅBÖRJADES PÅ MÄSSAN MED VACKRA PAPPER FRÅN MY MINDS EYE

Hej igen!
Nu kommer dagens andra inlägg, ett kort som blev till under Ullevimässan, tokigt nog glömde jag fotografera det innan det hamnade på lådan! Har helt enkelt försökt att göra ett likadant och tror att jag lyckats ganska bra...kanske en blomma eller två extra och i lite annan nyans på dom men jag ville visa det för att dessa papper från My Minds Eye "Stella Rose" helt enkelt inte går av för hackor!! Jag som älskar göra album kommer senare visa ett sådant utav papper från denna serie. Papprena har sagolik kvalitet och man kan inte sluta att klämma och känna på dom, grova och härliga till strukturen och finns i sååå vackra färger! Blommorna komer från Kort og Godt och Inkido.


Insidan rymmer en vacker Inkidostämpel och ett blankt fäldt där man kan skriva en hälsning till den som fyller år. Basen på kortet är från Bo Bunny.

Här syns hur kortet kan stå i bokhyllan och man skymtar den söta metall jordgubben från Kort og Godt som hänger i en av blommstjälkarna! Precis som på skon jag visade tidigare i dag har jag använt de superfina Prima feldt rub-ons i hörnet och fjärilen lika så. En kul detalj som ger struktur till dina alster!
Ha en fortsatt trevlig torsdag! Kanske kommer det ett alster till under dagen.....
Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.