torsdag 17 februari 2011

WEBSTERS PAGES TILL EN SOM FYLLER JÄMT....

I dag hyllas det födelse av mig här på bloggen.... det kommer mera i eftermiddag men då till en liten en! Här är det ett kort till en glad 60 åring, som gillar djur och natur, som av en händelse så står det skrivet på dessa fina Websters Pages papper "Time flies" och det kan jag hålla med om!! Pappret jag klippt i heter "Post cards from Paris" och nästan alla papper från Websters Pages inbjuder till att klippa i tycker jag!Prova får ni se...dom är ljuvliga!

En stor vacker ros från Inkido som jag lindat pärlor på tråd runt och en infärgad vintage klocka från You Do. Den vackra röda spetsen som sticker fram bakom klockan kommer fån Inkidos nya kollektion som är fylld med olika sortes spetsar och finns i butiken! Mina siffror och bokstäver är distress embossade med Vintage Photo för att få lite extra vintage-känsla.
I eftermiddag bloggar jag ett extra-alster, hoppas vi ses då!!
Nu önskar jag en trevlig dag
Kram Lina


1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.