fredag 4 februari 2011

SEW EASY HOS TGF

Tjenare!
Nu är det fredag igen, och det är min tur att hålla i veckans FFF-utmaning hos The Greeting Farm.
Den här gången vill vi att ni skall sy. Ta det bara lugnt. Det är lätt att sy!
Sömmarna kan vara äkta - d v s hand- eller maskinsydda, men de kan också vara falska - så kallade faux stiches. Jag har sytt med min häftpistol, helt enkelt för att jag var rädd att symaskinen skulle tuggat sönder wellpappen helt och hållet. Jag har både sytt raksöm och korsstygn :-).


Här kommer några fler inspirerande kort.

EMMA



SHAELA



TANYA


BUTTERCUP


Genom att delta i den här veckans utmaning, har du chansen att vinna den underbara Cheeky Cherry Howdy-flickan.

Gå till The Greeting Farms blogg, och lämna en länk till era bloggar där ni visar era kostverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.