fredag 18 februari 2011

FFF HOS TGF - TEXTURES

Terribly texturized. Ja, så heter veckans utmaning hos the Greeting Farm, som går ut på att du skall använda dig av två eller fler olika texturer på olika sätt i ditt alster. Det kan vara allt från pulver- eller torrembossing, flower soft och glossy accents till andra slags 3-D-effekter.

Här har jag lekt med härliga NURSE ANYA från the Greeting Farm i ett krya på dig-kort. Tagen är torrembossad och påglittrad (räknas det som en struktur, tror ni :-)?).
Jag har använt mig av två nya papper från Inkidos Is this love-serie. Jag har dock använt mig av baksidorna :-).


Sjuksköterskans hår och ordet KRYA (Krya på dig-stämpeln kommer från Vilda Stamps) är pimpade med Glossy Accents och korset i hennes sjuksköterskehatt har fått 3D-snö på sig.



Här har jag också glittrat till Vilda Stamps härliga långa splash-stämpel. Inte för att det syns särskilt väl.



Och här har du ett avslutande foto på kortets ena hörn, där du ser den "bästa" texturen av alla... wellpappen :-). Och här ser du framsidan av ett av papperen från Inkido.


Ta nu och anta utmaningen genom att leka med olika typer av texturmaterial, och skicka sedan
en bild på ditt alster till The Greeting Farms galleria. Skriv också en kommentar i det aktuella inlägget att du deltar.

Lycka till!

Psst! Allt material finns hos Scrap & Hobby :-).

// Sari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.