torsdag 3 februari 2011

VÅRAN JANUARI-VINNARE OCH EN HJÄRTLIG TAG MED PIONDESIGN


Hej igen!
Nu har jag hållit er på halster länge nog tycker jag, jag har jobbat och vi i teamet har haft en tuff uppgift att rösta fram vinnaren! Vi vill tacka er alla för de fina bidragen ni skickat in och det har varit en fröjd att gå runt och titta lite närmre på alla alster!


Med i detta inlägg finns en hjärtlig tag av papper från Pion Design, där jag använt mig av olika papper och klippt ut detaljer och matchat i hop. Från mitt hjärta, Rosenblad, Minnenas melodi heter papprena jag använt och en bild från ett av våra vintage ark.



Stämplarna kommer från ett vackert set från My paper world och hjärtat i metall kommer från Kort og Godt.




Det finns ursöta knappar från You Do i vintage stil, här finns en
"mormorskänga" i sötaste utförande! Blomman har jag färgat in med Tattered Angels mist.



Nu kära läsare är det så dax att avslöja våran allra första vinnare som kommer få ett härligt Inkido-kit med de allra senaste nyheterna i!





*






**






***








*****







*****








*******






Vi i teamet GRATULERAR




#13 Mia Nilsson!!!!















Maila in din adress så kommer det strax godsaker på posten till dig!





Tack alla ni andra deltagare som förgyllt våran Januaritävling, det har varit så kul att se er kreativitet! I morgon går Februaritävlingen av stapeln, så håll utkik!!




Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Grattis ! Vad roligt
    för dig Mia. Det var du värd.

    Jättekram Marina

    SvaraRadera
  2. Meeen vad kul....TACK!!!! Ilar genast iväg och mailar min adress! Och tack Marina. =)

    Kram!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.