onsdag 23 februari 2011

LAYOUT MED BO BUNNYY

Här kommer en till layout med härliga, färgglada papper ifrån Bo Bunny. Papprena kommer ifrån både serien som heter Crush och den som heter Crazy Love. Till den här LO´n har jag använt två stycken tags under fotot för att framhäva den och sedan ytterlgare en tag att skriva journaling på. Tagsen har jag först skrnklat ihop och sedan dragit en brun Distressdyna över för att markera alla upphöjningar.

Jag har dekorerat med fina pärl blingswirlar ifrån Storyteller. Jag har valt att klippa mina i mindre bitar för att på så vis kunna flytta dom lättare. Sedan har jag blandat blommor, både minirosor i olika färger och andra blommor. I en av tagsen har jag knutit fast ett metallhjärta ifrån Kort&Godt och under fotot sticker det fram ytterligare en metalldekoration ifrån samma tillverkare.

Glöm inte att kolla alla fina nyheter som dyker in i butiken nu!
//Nicola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.