torsdag 24 februari 2011

GRATTIS MED GRAPHIC 45 OCH PAPER CHILL..... ALLT PÅ REA!!

Hej!
Idag är det min tur att inspirera och utan att veta att allt material jag använt till detta "grattis- kort" för till fället ligger på REA!! Skynda fynda alltså!!

Jag har använt söta stämplar från Paper Chill och papper från Graphic 45 "Halloween in Wonderland", tagen kommer också där i från , utav ett ark med laser cut-outs som man enkelt trycker ut med handen."Kaj" är färglagd med distresser och Ludvigs namn är utstansade bokstäver som jag färgat in och embossat med clear embossingpowder.

Som pysslare går man ju inte gärna och köper ett färdigt kort men det var bra nära att jag hade behövt göra det i söndags , då vi en aningen sent kom på att det var kalasdax för stora sonen.....ren tur bara att jag fått dessa stämplar i ett DT-paket! Papprena hade blivit "över" av ett Halloween alster jag bloggat för länge sedan och passade fint med charmige "Kaj". Det är lätt att dra en lättnandes suck när man har papper och pyssel nära tillhands!!

Tusen tack för titten!

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.