tisdag 22 februari 2011

LO MED MY MINDS EYE

Hej på er!
Ni har väl inte missat alla de nya varorna som kommit in till butiken? Bland annat underbara papper från My Mind Eye som ni ska få se lite av på min layout.

Motivet på LO´n är min brorson som gärna vill bli fotad när faster har kameran framme. Ibland är det han som säger till mig att fota honom och inte tvärtom, vilket iofs inte händer så ofta hihi.
Basen på layouten är de coola runda craftpappret som kommit in till butiken. Bakom det har jag fäst remsor som jag stansat ut med Martha Stewart stansen scalloped dot. Sen har jag satt fast tissue tape från Tim Holtz över skarven och sen sytt ovanpå.

Titeln är utstansad med den nya stansen scallop square, och kolla in priset!

Här ser ni en närbild på kanten runt LO´n. Har kommit på att det är otroligt roligt att sy på sina alster. Har du en symaskin hemma? bra! Då är det bara att testa! men akta dig..du kan lätt bli beroende ;)
Kram på er!
/Therese


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.