måndag 28 februari 2011

LO MED MY MINDS EYE

Nu har det kommit helt underbara papper ifrån My Minds Eye till butiken. Serien heter Stella & Rose och färgerna och kvaliten på papprena är fanatstiska. De passar verkligen till allt.
Jag har använt papprena till att göra en LO om min son som surar - härligt med trotsåldern!




Jag började med att använda lite turkos mist på bakgrundspappret och sedan har jag använt flera olika papper ifrån serien, både fram- och baksidor. Jag har klippt ur cirklar i olika storlekar och även blomdetaljer ifrån det här pappret. Under fotot ser man remsor med siffror på, dessa har jag klippt ur ifrån det här pappret.




Egentligen består hela LO´n av papper, det är bara några enstaka pappersblommor och thickers till titeln som jag har lagt till.




//Nicola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.