lördag 26 februari 2011

SCRAPPADE SMYCKEN

Jag är väl inte den som gör smycken precis, förutsatt att det inte handlar om scrappade smycken förstås :-). I torsdags fick vi in ett lass med olika typer av charms - metalldekorationer. När jag fick syn på ugglorna blev jag som tossig och fick genast med mig en av kunderna i detta. Hon tyckte att jag skulle göra ett halsband utav dem, och det dröjde inte länge förrän huvudet spann runt, fullt med idéer :-).

Detta hastade jag ihop i förrgår. Det kan mycket väl hända att jag kompletterar den med fler ugglor eller andra pärlor senare. Jag var ju bara så ivrig på att få testa det :-).



Och när jag ändå håller på att visa upp scrappade smycken, kommer här en gammal goding... Ett krympisarmband:



Kom gärna till butiken, så berättar vi mer :-) om hur du också kan scrappa egna smycken!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.