torsdag 10 februari 2011

LO MED PAPPER FRÅN PION DESIGN


Hej och välkommen!
Blev lite inspirerad av att göra en Lo med far och son med dessa ljuvliga papper från Pion Design (Från mitt hjärta). Det är ju papper som går i kärlekens teama och det finns mycket av den varan i denna Lo! Kärleken mellan pappa och son och kärleken till att åka karuseller! Isac tyckte att det var väldigt orättvist att storebror fick åka fler av karusellerna än vad han fick och det handrar texten om.
Jag ha använt en clearstamp gatlykta från Inkadinkado och klippt ut Pion-fjärilar och satt lite varstans. Bradsen har jag hämtat från ett My Minds-set och papprena kommer ju från Pion Design.



Små söta gröna blad och en virkad blomma jag hade hemma. Fjärilar kan jag bara inte få för många av...det kommer ni snart få se!



Bokstäverna till titeln kommer från Graphic 45 och swirlen bakom är en del av en Vilda Stamps stämpel.
Önskar er en trevlig torsdag och tackar för att ni kikade in idag!
Kram Lina

3 kommentarer:

Tack så mycket för din kommentar.