torsdag 10 februari 2011

PÅMINNELSE OM FEBRUARIS MÅNADSTÄVLING

Hej igen!
Nu har det gått en vecka sedan Scrap & Hobbys februaritävling startade. Än finns det tid att göra ett blingigt alster.

Jag vet inte om inlägget försvunnit i hanteringen eller inte, men jag tänkte ändå påminna er om chansen att vinna en fin vinst från Inkido.

Reglerna finns under fliken MÅNADSTÄVLING, så det går bra att gå dit för att få reda på vad som gäller. HÄR har du också möjligheten att se vilka bidrag som kommit in.

Så om du känner dig inspirerad av melodifestivalen som yr runt i landet just nu, tycker jag att du skall passa på att läsa på och göra ditt mest rosa, blingigaste, wellpappiga, knappiga, snöriga och rosiga (rosor alltså...) alster du någonsin skapat :-).

Jag ser verkligen fram emot att få se och höra The Moniker på lördag.
Vem hejar du på?



// Sari

1 kommentar:

  1. sari, jag kommer att delta men jag måste hitta wellpap först skulle sagt att jag ville ha det också.......men jag har lärt mig att vara påhittig.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.