onsdag 16 februari 2011

LO MED BO BUNNY

Till den här LO´n har jag utgått ifrån en av Tim Holtz nyheter, nämligen Locket Keys. Det är ett set med fyra olika nyckalr med tillhörande lås - verkligen fina!
Här ser man detaljbilder på både nyckeln och låset.




Jag har använt två mönstrade papper ifrån Bo Bunnys nya serier Crazy Love och Crush. Innan jag monterade pappret har jag sprayat med brun mist som jag har gjort själv med Distressrefiller och vatten i en minimister. På några ställen har jag också använt runda tags ifrån Canvas Corp. Blingswirlarna ifrån Storyteller är helt underbara och finns i flera färger och varianter. Jag har klippt mina i mindre bitar och kunde på så vis placera på olika ställen. De stora bokstäverna kommer ifrån American Crafts och är glittriga och fina!



Nästa vecka kommer fler layouter med dessa fina papper!
//Nicola


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.