lördag 4 juni 2011

SOLIGA DAGAR

Hej!

Idag är det premiär för mig att blogga för Scrap & Hobby. Jag heter Caroline men syns även som Tigerblomma i olika sammanhang. Jag är gift och har fyra barn. Men snart är det bara den minsta på åtta år som är kvar hemma.

Att få bli inspiratör hos Scrap & Hobby är som att vinna stort på Lotto. Eftersom jag är en sån som gillar att känna och se på saker på riktigt, är det toppen eftersom jag inte bor så långt ifrån butiken.

Mitt bidrag den här veckan är en tag med inspiration från det sköna vädret vi har.  Jag gillar verkligen de här vita tagsen (adressetiketterna). På den har jag använt Maja Designs underbara papper lantliv. Stämplarna kommer från ett clearstamps-set vid namn Bathing Beuties från Crafty Secrets.  Alltihop härifrån Scrap & Hobby.



Ha det skönt i sommarvärmen så ses vi igen nästa vecka!

1 kommentar:

  1. Välkommen! Riktigt fin tag, de där pappren från Maja design är jättesöta!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.