söndag 5 juni 2011

GRATTISASK MED PAPPER FRÅN MAJA DESIGN

Hej på er!
Hoppas ni har en varm och skön helg för det har jag.
Min yngsta syster fyller snart 50 år men firades nu i helgen och jag gjorde en ask till hennes present. Oftast så blir ju askarna fyrkantiga men här har jag gjort en avlång explosionask av vit cardstock. Mönsterpapperet kommer från Maja Design. På utsidan har jag använt Sommarkök och runt locket en spets från inkido.

På insidan har jag haft Förstukvist. Bokstäver och siffror från olika set som var i olika färger men det problemet löste jag med vit utee (extra tjockt embossingpulver).

Sedan var det bara att sätta igång och pynta med lite av varje, blommor, blad, charms, fjäril och en etikett utstansad med en stans från Tim Holtz.

Grattis stämpeln från ett set från YouDo och så till sist så kommer ritningen på asken och locket.
Ha en fortsatt bra dag önskar.......

1 kommentar:

  1. Jättefin ask!!! Helt i min smak:) Så kul med en annan form än fyrkantig. Tack för mallen. Det blir till att pyssla en sån snart jag med.
    //Ulle

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.