söndag 19 juni 2011

FRENCH CONNECTION SET.....

Ett, två, tre......
Ibland måste man fixa til något snabbt och här har jag gjort tre bra att ha tags som gick fort att göra. Jag har använt texture trades French Conection Set från Tim Holtz.
Den första har jag färgat in med Distress Ink vintage photo och på detta har jag tagit Perfect Pearls Gold. Bladen doppade i clear utee (ett tjockt enbossingpulver) och blomman i coppar utee.....

Den andra har jag färgat in med Distress Ink bundled sage och på denna har jag tagit Perfect Pearl Green Patina, stämpel från Inkido och lite rosor.....

Den tredje är infärgad med Distress Ink black soot och här har jag även tagit Perfekt Pearl i färgen Pewter. Vingar gjorda i svart utee.

Ha det bra önskar Mim...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.