torsdag 2 juni 2011

KALAS MED BO BUNNY


Hej!



Det är ju ganska mycket kalas och födelsedagar så här på sommaren och när jag fick dessa fräna rymd papper från Bo Bunny "Blast off" blev jag så glad! De passade perfekt att göra diverse kalasprylar av!





Här har jag gjort en del av placeringskorten och en enkel liten servettring med hjälp av en Martha Stewart-stans. Jag har en diger låda med spillpapper och kan tänka mig att många av er nickar och instämmer! Spillbitspapprena blev de olika bottnarna till placeringskorten och sen dekorerade jag med mattor av andra spillbitar och utklippta rymddetaljer.





Namnen på barnen är stämplade med Artemio träklossmonterade-minibokstäver. Kanterna distressade jag med Rusty Hinge.






Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdag!





Pyssla lugnt!

1 kommentar:

  1. axel f... den var kul... ngn mer än jag som tänker på snuten i hollywood :-)????

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.