fredag 17 juni 2011

Boxartjejen Strong Island från Whimsy Stamps

Jag gillar stämplar med attityd. Strong Island från Whimsy Stamps uppfyller det kravet.  

Den här stämpeln kan man ju använda om man vill heja på någon lite extra eller bara visa uppskattning för att den tagit sig igenom något tufft. Ett tag tänkte jag på Christina Aguileras låt Fighter.



Efter mitt besök hos Cicci och hennes finfina  och kelsjuka Maine Coon-katter häromdagen, antar jag att de vägledde mig i mitt val av kattstämpel :-). Visst är kattrackaren tuff!



Jag har stansat ut cirklarna med handstansar... riktigt stora sådana :-).
Papperena kommer från MME (My Minds Eye) - serien heter LUSH.


Lite wellpapp undertill ger kortet lite härligt ruffig karaktär, tycker jag :). Jag har satt på en bit mesh, tror jag att det heter, något slags tapetseringsväv som jag såg i en låda här hemma.


Och för att göra slut på en spillbit core'dinations-papper - Cream of Wheat, som jag redan sandat, beslutade jag mig för att färga in de förhöjda partierna med Tim Holtz stämpeldyna Dusty Concord.

Det var allt för mig denna gång. Jag hoppas att ni njuter av sommaren riktigt ordentligt nu!!!

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.