torsdag 23 juni 2011

PRESENTASK AV GRAPHIC 45

Hej!
Dessa papper blev jag så förtjust i för att det är så fina färger och roliga motiv. Har lite andra projekt under arbete också men denna altrade pralin-ask blev klar först!

Asken var elegant svart från början och en toppen bakgrund att börja dekorera. Utklippta detaljer och pappersbitar i olika färger och mönster från Serien Le Cirque. Graphic 45 har så coola motiv på sina papper och är perfekta om man gillar klippa!
Det finns massor av serier från just denna leverantör i webshoppen...titta HÄR!

Jag har klippt ut en ram ur ett av papprena att skriva namnet på den som får asken och för att hålla den på plats har jag fäst den med två brads.


Insidan har jag klätt med baksidan av ett av papprena, dom är precis lika fina dom som framsidorna. Jag mätte askens insida, bottnen var 11cm och höjden på kanterna var 5.5 cm...alltså skar jag ut en bit som mätte 22 cm och bigade 5,5 cm in på varje sida. sedan vek jag in hörnen och fäste dom med limpistolen. Dom fina stjärnorna på ränder kommer från ett borderpapper ur samma serie Le Cirque.



Här ser man hela asken och tittar man noga kan man se de invikta hörnen på pappret som klär insidan av den. Ett ganska snabbt sätt att göra en cool gebort-ask....en sparad pralinlåda och fräcka Graphiq 45 papper.Klipp bara ut några utvalda detaljer och limma på dom på passande plats, tillsammans med vackra mönstrade bakgrundspapper så har du en personlig presentask att ge bort!!


Lycka till!


Tack för att du förgyllde vår dag med ditt besök


Kram Lina


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.