torsdag 20 december 2012

MINIALBUM DEL 6




Nu visar jag ytterligare ett uppslag i vårt julalbum. Detta uppslag i vintagestil med fickor för journaling-kort och bilder. Basen till albumet är fortsatt den samma, vit hård kartong som jag skurit till i rätt storlek och dekorerat med Reprints fina julkcollections papper.



Här ser man den lilla tagen som platsar i fickan som är toppmatad.
Jag gillar att det sticker upp och ut saker ur mina album. Det är ju en smaksak och en förvaringssak det där. Väljer man att ha ett album med saker som sticket ut ur det kan det ju vara lite trixigare att förvara det.... men ohhh så fint det blir :)




Jag fick ju lov att ta in lite andra Reprint papper än julpapprena allteftersom mitt album växer:) Dessa stjärnpapprer gör sig fint bland allt det juliga tycker jag! Jag dekorerade fickan med några stora brads från Inkido och denna fickan är sidomatad för lite variation.




På tagen har jag tänkt att fästa en bild och skriva journaling på baksidan.




Hela vintage-uppslaget så, ett uppslag som jag längtar att få dekorera! Inte jätte lång tid tills det är dax!



Avslutningsvis vill jag önska er alla en riktigt riktigt GOD JUL!
Vi ses igen efter jul då jag visar mitt fullspäckade album. Tusen tack för att ni hängt med mig detta året.

Varma kramar till er alla från mig
Lina

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.