måndag 3 december 2012

Lucka 3

Till lucka 3 har jag dekorerat en papperspåse som man kan använda till att ge bort en julklapp eller en "gå-bort-present" till någon av julens fester. Den kan man fylla med hemmagjort godis, julkakor eller något annat som passar bra i.


Jag har använt en "lunchpåse" som jag har dekorerat med Mini Striped cloth och Mini Cristmas Toys från Magnolia. Motivet med tomten är från klippark från Reprint. Bakom har jag en Die-cut ram från Kort og godt som får sticka fram lite grann.


Övriga dekorationer är bruna halvpärlor och en röd gardenia som jag har limmat lite guldglitter från You Do längst ut på bladen. Var så tveksam till en början till den här produkten till att det skulle fästa och sitta kvar men det gör det verkligen utan problem. En ny favorit hos mig. :-) Till nr 3 har jag använt Cargo Stencil Numbers från Tim Holtz som även den har fått lite guldglitter på sig.



Det finns även en tag från Inkido där man kan skriva en hälsning till mottagaren. Den är stämplad med textstämpel och en snöstjärna som jag har använt Perfect Pearls på för att få lite skimmer.  


Ha en trevlig 3 december och en härlig vecka fylld med inspiration. 
Kramar Carina

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.