måndag 17 december 2012

Lucka 17

Handen på hjärtat...fick ni verkligen iväg alla julkort med julposten? Eller är ni ens klara med alla julkort? Jag brukar ofta missa sista dagen för julpost. Ibland blir det att jag skickar dem någon dag sent och de har oftast kommit fram ändå. Ibland går de med vanlig post och då har man några dagar till på sig. Det händer även att när jag sitter och skriver mina julkort för att skicka iväg dem att jag upptäcker att jag saknar ett eller några julkort. Det är då man vill få ihop några ganska snabbt. Så idag visar jag er ett "sista-minuten-kort" som man får ihop på max en kvart. Med fint mönstrat papper, band och ev lite blingbling kan man rädda det mesta. :-)




Till detta kort har jag använt papper från Inkido, 6x6 Coming home for Christmas. Det jag gillar mest med Inkidos 6x6 mönsterpapper är att de är 14,5 x 14,5 cm så de passar perfekt till korten utan att man behöver skära bort det fina på kanterna om man som jag vill ha papprena något mindre än kortet för att få en ram runt. Till dekoration har jag spets, band och halvpärlor. Som sagt...gjort i en handvändning. :-)

Ha en skön julvecka och stressa inte allt för mycket. Julen kommer ändå. ;-)
Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.