lördag 8 december 2012

Lucka 8


Förra helgen skulle vi bort och i all hast fick jag för mig att göra en flasktag till vinflaskan.



Till stommen har jag använt ett akvarellpapper, jag stansade kanterna med en Martha Stewart punch. Jag färgade in tagen med hjälp av ett distresshandtag och  en distressdyna, jag använde 
Det mönstrade pappret kommer från Landstoken Vintage Christmas paper pad.


Jag har använt en kakservett som dekoration, i butiken hittar ni fina dies som blir som kakservetter när man stansar ut dom.
Stämpelmotivet hittade jag i mina gena gömmor. Jag har färgat in kanterna med distress dynaoch tagit glitterlim runt om.



Jag har använt olika sorters blommor och en fin och användbar kvistpunch från Martha Stewart. Jag har använt bling bling som dekoration vid blomman.

Må så gott!
Kram 
Eva-Lena




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.