tisdag 11 december 2012

Lucka 11



Jag har gjort en tändsticksask som inspiration i dagens lucka.


Tomten har jag klippt ut ur ett klippark från Inkidos serie Santas Christmas Forever Santa. Nr 11 är utstansat med en stansmall från Tim Holtz Cargo Stencil number.
Jag har använt mönstrat papper från Landstokens paper pad Vintage Christmas.
Jag har tagit ett band och fäst rätt över.







Det mönstrade pappret kommer från Landstokens paper pad Vintage Christmas. Granarna är från en magnolia stansmall


Blomman är utstansad från Magnolia die Doily Flowers. I mitten på blomman har jag satt en halvpärlaKvisten är en stans från Martha Stewart och heter Branch Punch

Må så gott!
Kram 
Eva-Lena




1 kommentar:

  1. Jättesnygg ask Eva-Lena!!
    Jag bloggar också askar idag.
    Kram!!

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.