söndag 9 december 2012

Lucka 9

Till dagens inlägg har jag altrat en vinhållare


Jag började med att spraya vinhållaren med dylusions sprayer, använde mig av gula, orange, gröna, brun och röd spray.
Drog lite Inka Gold längs med kanterna.
Till locket har jag stansat ut en blomma med hjälp av spellbinders dies, blomman har fått lite glitterlim, och i mitten av blomman finns en stor rund brads.
Jag har stansat ut lite blad med hjälp av en Martha Stewart stans, och tryckt dit lite Pearl Pen .


Till själva hållaren har jag stämplat med stämplar ur ett clearstamp set från Technique Tuesday, dessa har jag stansat ut med hjälp av en Spellbinders ( Labels twenty-one)
Har monterat det stämplade och utstansade på en bit wellpapp. Etiketten är dekorerad med glossy accents, glitterlim och Pearl Pen.
Lite spets och band, en ros och lite utstansade löv samt ännu mera pearl pen har jag använt för att dekorera vinhållaren.



Ha en fin andra advent!

Mvh Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.