onsdag 5 december 2012

Lucka 5

Jag har dekorerat insidan och locket på en burk.




Jag har använt en marmeladburk. I botten har jag haft lim och gesso för att fästa ett slags glitter. Mitt är en flera år gammal burk, men Ranger Stickles Dry Fine Glitter fungerar utmärkt! Även på locket har jag använt det, för att få snökänsla. Sedan har jag använt en del av Sizzix Pull Tag frame.

Sizzix Pull Tag Frame, Scallop 3-D, Pop-Up stansmall - 657136
 
 
Det är själva ramdelen och baksida. När man stansar ut denna så får man även vikningar så arr ramen ställer sej upp när man drar i änden. Dessa är perfekta att använda att fästa med, upptäckte jag! Jättebra!
 
 
 
 
 



Uppepå locket har jag inte bara glittersnö, utan ett grönt papper för att täcka locket. Jag har även en gardeniablomma, några rosor och två stycken spetsblommor.

Bilderna är från Reprint, klippark:

Klippark jul 1, Barn, Reprint - KP0001
 
Där har jag klippt ut ur den stora bilden.

/Miaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.