lördag 22 december 2012

Lucka 22

 
Dan före dan före doppare dan. Ja i dag är det bara 2 dagar kvar till julafton. I dag inspererar jag med en liten påse med en tändsticksask och 4 ljus.
 
 
 
Jag har till över kanten på påsen använt ett carstock. Jag har sedan tagit ett mönstrat papper från InkidoForever santa som jag har stansat en kant på med en Martha Stewart punch
 
 
 
 
 
Blomman är en vit gardenia som jag tagit lite glitterlim på för att få den skimmrande effekten. Kvisten är en Martha Stewart punch. Jag har även här använt mig av glitterlim.
 
Här har jag stansat ut en rundel med lite scalloped kanter från spellbinders och stämplat med en vilda stämpel
 
 
Baksidan
 
 
Här har jag stansat ut med en spellbinderdies och sedan stämplat med en vilda stämpel . Jag har använt en bit band och några halvpärlor.
 
 
Här har jag använt några Rhinestones/bling och en röd fin blomma
 
Kram
Eva-Lena
 
 

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.