måndag 24 december 2012

Lucka 24

Till dagens lucka har jag gjort en liten korg som man kan ha med som en liten gå-bort-present. Den är väldigt enkel och snabb att göra och såklart superkul. Det går att variera korgarna så långt fantasin räcker och passar till alla tillfällen. Jag brukar fylla min korg med godis men såklart funkar det mesta som får plats.



Till min korg har jag använt Jolly Days, Coming home for Christmas från Inkido. Tycker det är finast att använda dubbelsidigt papper till korgarna även om det funkar med enkelsidiga också. På både insidan och utsidan har jag gjort en kant av cardstock och stansat med Martha Stewarts kantstans och knutit runt ett band.


På sidan har jag satt en rund julstämpel från Inkido och dekorerat med guldglitter runt kanten. Innehållet får ni för tillfället föreställa er för jag hade inget godis att fylla korgen med när jag fotade. :-)


Med detta önskar jag er alla en God Jul och ett Gott Nytt År!
Kramar Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.