tisdag 4 december 2012

Lucka 4

Då öppnar vi lucka 4 i våran inspirations julkalender. I dag visar jag ett kuvert som jag har vikt som man kan lägga lotter, presentkort eller pengar i.


Jag har använt ett dubbelsidigt papper från Inkido från serien Coming home for christmas. Texten God Jul har jag klippt ut från ett av dom andra pappren i samma serie och som heter Borders.
Siffran 4 är från stansmallen Cargo Stencil Number set från Tim Holtz.


Jag har dekorerat kanten med ett band.


Jag har stansat ut en Magnolia dies, Doily flowers die och satt dit en halvpärla



På baksidan har jag stuckit in en tag som jag klippt ut från ett ark med tags från Inkidos serie 
Coming home for christmas. Jag har fäst ett snöre på tagen

Ha en bra dag
Kram 
Eva-Lena

2 kommentarer:

  1. Finns det ingen förklaring/beskrivning på hur man gör kuvertet som du gjort? Kanske missade jag någon länk i inlägget?

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.