lördag 17 september 2011

UNDERBARA PAPPER!


Godmorgon denna fantastiska höstmorgon! 
När jag hittade den här söta lilla notispappershållaren så ville jag genast testa och göra den med Bo Bunnys UNDERBARA papper Forever Fall.
Basen till hållaren har jag stansat ut med Sissiz stansmall Ornamental.
Själva notispappren har jag skurit ut i lämplig storlek och sedan stämplat en swirl från Tim Holz Urban Chick.


Och för att ni ska se hur fantastiskt pappret är tog jag här bort notispapprena på den här bilden. 
Jag har även fäst på lite spets som jag har färgat in med Distress stain i färgerna Broken China och Wild Honey. Mer dekorationer än så ville jag inte skymma det vackra pappret med.

Hoppas alla får en fin krispig höstlördag idag!


Kram
Tigerablomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.