torsdag 8 september 2011

KORT MED HÄRLIGA SPILLBITAR OCH EGET MÖNSTERPAPPER...

Veckorna går och snart känns det som det är dax att börja inspirera med jul-alster, men idag blir det ett kort i röda/bruna och turkosa toner! Bakgrunds pappret har jag gjort själv genom att färga in ett vitt cardstock papper med Vintage Photo och sedan stämpla med Archival-dyna i färgen Coffey. En del av ett My Minds Eye papper med texten Together we will weather the storm sticker fram bakom Whimsy stamps coola tjej som dagen till ära håller en Bo Bunny klocka i handen! Jag mixade lite olika Graphic 45 papper som låg på mitt scrapbord och resultatet av "mitt skräp" blev detta...så scrappar jag ibland...har liksom ingen plan från början utan tar det som jag har framför ögona och matchar i hop det! det är ett kul sätt att utmana sig själv!


Kugghjulet hade jag till exempel liggande och det är utee-embossat med koppar och duttat med Tarnished brass cracklepaint här och var...tanken var nog att den skulle användas i ett annat projekt men blev ratat och har nu "hittat hem"

Nu hoppas jag att ni får en fortsatt trevlig torsdag!

Kramar från mig...

1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.