lördag 3 september 2011

BREVPAPPER TILL EN BIBLIOTEKARIE


God morgon!
Idag tänkte jag visa ett s.k. one layer card som det är tänkt att det ska bli fler av.
Jag har rivit ut sidor ur en bok och skapat kuvert och kort av.



Jag började med att vika det och tejpa kanterna på kuvertet.
Sen doodlade jag lite enkelt runt kanterna. Det kan man göra med de här härliga pennorna.


Jag stämplade med underbara stämplar från Crafty Secrets


Även insidan fick några stämplar. Jag upprepade den ena stämpeln för att det skulle hänga ihop mer.
Stämplat har jag gjort med Distressdyna i färgen Walnut Stain.

Som sagt ett väldigt enkelt kort. 
Men om man ska göra ett set så bör man kanske hålla det enkelt så man inte ledsnar på vägen. 

Glöm nu inte scraprallyt som börjar idag. 
Lycka till!



Kram
Tigerblomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.