lördag 24 september 2011

MINIALBUM


Jag har blivit en stolt faster till Sixten. Så jag har gjort ett minialbum till honom.


Jag har använt papper i huvudsak från Tim Holz Paper Attic och Lost and found kollektionerna och även Vintage Shabby Paper Stack.


Här har jag även embossat med Tim Holtz Embossingkuvert Artful Muse.


Och lite cirklar för journaling.


Så vek jag lite papper på mitten och fyllde på med skrivpapper på insidan och skapade några små anteckningsböcker.



En liten luftballong är aldrig fel.


Spellbinders die och lite hemgjorda blommor. 


Knapparna kommer ur mitt knappförråd.



Lite wordsticks från Tim Holtz


De små bokstavsfigurerna kommer från ett av pappren ur ett av Tim Holtz paperstack som jag nämnde ovan. Jag tycker de är helt ljuvliga.


Här kan ni se Fotomattorna som är instuckna i varje sida.


Urtavlan kommer också från, hör och häpna, Tim Holtz. Timepieces och Gamespinners.


Jag vill även påminna om att vi håller en kurs om hur man gör minialbum tisdagen den 11 Oktober på Scrap & Hobby. 

Ha en underbar dag!


Kram 
Tigerblomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.