onsdag 7 september 2011

Glasögonbarn

Hej!

Några av mina absoluta favoriter bland Vildas stämplar är de helt underbara glasögonbarnen. Här använder jag även en matchande stämpel. Pojken har fått lite stickles i skuggorna och glasögen glossy accent. Jag har även punchat ut små fjärilar med Artemio fjärilstans.

Dessa stansar tycker jag väldigt mycket om. De är enkla att använda och just dessa hela fjärilar kan man göra så mycket med. Stansa ut och stämpla mönster på eller stansa ut i matchande papper. Eller varför inte stansa ut olika storlekar och sätta ihop i lager? Mina fjärilar fick stickles i kanterna.



Ha det nu gott i höstrusket.

kram Teolinda

1 kommentar:

  1. Stilig.
    Og for et herlig motiv...
    Lekre farger du har brukt.

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.