torsdag 15 september 2011

ALTRAD BYRÅ I PRIMA-SKRUD...

Så var det torsdag igen och min tur att blogga lite pyssel. Jag är ju som ni kanske redan anat en stor beundrare av Primas saker och när jag såg denna lilla söta trä-byrå så fanns det inget annat alternativ än att klä den i Prima-skrud!

Jag har använt Celebrate " Secret admirer" papper att dekorera med efter att hela byrån fått sig en strykning med gesso. Jag gillar att jobba med gesso för att det torkar extremt fort....bra när man är en otålig pysslare som jag!! Kanterna är distressade med Cat eye Dark Bark för att få lite extra vintage känsla.

Primablommor och halvpärlor pryder alla sidor och lådor tillsammans med de galet fina filtdekorationerna som man bara gnuggar på.

Prima Prima Prima...man kan inte annat än att gilla dessa underbara scrapsaker. Jag tycker om att altra saker och denna lilla byrå kommer husa lite smått och gott i mitt scraprum. Men just nu står den i Scrap&Hobbys butik om man vill klämma och känna på den.

Hoppas jag kunnat inspirera er till att altra, prova, det är hur kul som helst!!!

Ha en toppen dag

Kram från mig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.