onsdag 21 september 2011

HÖSTKORT MED VILDAS SVAMPHUS

Idag vill jag visa ett kort med vildas underbara stämplar. Deras nya under bara små hus passar till allt. Här har jag använt ett svamphus, men det finns även den sötaste lilla flaska och en kanna. Pappret är från Bo Bonnys serie et Cetera.





Textstämpeln Detta är din dag har jag stämplat upp och klippt ut. Jag stansade ut både blommor och blad av samma papper som bakgrunden.




Det lilla trollet och stenen kommer även de från Vilda Stamps. Allt är målat med distresser.




Både stämplar och papper finns att köpa i butiken, och glöm inte kika på alla nyheter som strömmar in. Både i den fysiska butik samt i webbutiken. Tyvärr kunde jag idag inte länka till allt fint, men ta en kopp kaffe och sätt er ner och kika runt.

Kram teolinda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för din kommentar.