fredag 1 juli 2011

VINNAREN AV JUNIS MÅNADSTÄVLING

Åååh, vad roligt det har varit att se alla finfina bidrag ramla in. Nu är det ju den första juli, och det är hög tid att utnämna vinnaren. 

Jag har använt mig av RANDOM.ORG för att lotta fram en vinnare den här gången, och lotten föll på nummer 12.

Fru Fortuna valde alltså Ewas studentkort, som ju har en härlig mängd wellpapp på sig :-)!

Så grattis till dig, Ewa!
Och tack alla för ena fina bidrag.

Ewa! mejla oss dina adressuppgifter till info@scrapohobby.se, så skickar vi vinsten till dig :-).

Här är alla bidragen:


1 - Carina:



2 - Camilla Börjesson:


3 - Lisa Olsi:



4 - Katja Joulak:



5 - Carina - Blå ögon




6 - Sara H



7 - Sandra Dysholm


8 - La Vikinga


9 - Sofia E


10 - Marie Olsson

11 - Malin

12 - EWA



13 - MAHLIN78



14 - EVA A 



15 - ZORA

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har mejlat er om att jag vann junis månadstävling, men jag har inte fått nåt svar från er? Har ni fått nåt sånt mejl om vinnaren av junis månadstävling? Jag är nyfiken på vad jag vunnit :)

    Mvh,
    Ewa

    SvaraRadera

Tack så mycket för din kommentar.