tisdag 5 juli 2011

LAYOUT MED MME OCH TIM HOLTZ

Hej på er!
Idag har jag en layout att visa er.
bilden är tagen för ett par år sedan och det är min brorson som är ute och går. Jag gillar fotot fast man inte ser honom framifrån men det är just det som är det intressanta med fotot tycker jag. Det är kul att använda lite annorlunda foton ibland.



Jag har använt fina papper från MME och överöst layouten med blommor som jag hade liggande hemma. Jag har också använt Tim Holtz fina staket som ni bara skymtar lite till vänster om fotografiet och den snygga ramen har jag färgat starkt rosa.



Här ser ni en närbild på fotomattan. Jag använder mig i regel alltid av en fotomatta för att lyfta fram fotot lite extra. Oftast blir det precis som på den här layouten en fotomatta av svart cardstock.


1 kommentar:

Tack så mycket för din kommentar.